Ezek után majd biztosítja annak lehetőségét, hogy aki fizet, reklámmentesen használhassa a platformot. A WhatsApp vezetője azonban tagadja, hogy ilyesmit terveznének, pedig nagy esély van arra, hogy amennyiben van okostelefonod, te is használod ezt a programot.
Az alkalmazás még mindig kiaknázatlan növekedési lehetőség annak 2014-es, 19 milliárd dolláros felvásárlása után. A Meta állítólag éppen ezért fontolgatja a reklámokat a beszélgetési listában, ahogy a reklámmentességért kért előfizetés lehetősége is terítéken van.
Az divízió vezetéséért felelős Will Cathcart szerint azonban a jelentés nem igaz, nem tereznek ilyesmit.
Az üzenetküldő több mint 2 milliárd havi szinten aktív felhasználót számlál, bevételének nagyját kkv-k adják, ennek platformját 200 millió felhasználó használja.
Zuckerberg tavaly kijelentette, hogy az üzenetküldő és a Messenger lesz a cég következő nagy növekedési hullámának alapja, az üzleti üzenetküldési pedig a cég következő lába.
A reklámok persze igen népszerűtlenné tennék a felhasználók körében a WhatsAppot, állítólag épp ezért nem lépett még a Meta, és tiltakozott ilyen gyorsan a WhatsApp-csapat.